فروش انواع پارکت لمینت ایرانی و خارجی

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

دوام پارکت لمینت در برابر سایش

توجه داشته باشید که برای خرید یک پارکت لمینت مناسب که دوام و عمر کافی برای شما داشته باشد حتما با به قابلیت های و ویژگی های فنی آن توجه نمایید ، یکی از مهم ترین قابلیتهای این کفپوش ها روکش لمینتی است که با آن محافظت می شود و از خط و خش افتادن روی کفپوش جلوگیری می شود. این روکش ها کلاس های سایشی متفاوتی دارند و رایج ترین آنها کلاس AC3 / AC4 و AC5 است که هر چه عدد ان بیشتر باشد یعنی مقاومت بیشتری در برابر ساییده شدن و رفت و آمد دارد !‌

اطلاعات بیشتر در :  کلاس سایش پارکت لمینت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آذرخش دکور فرشید

کفپوش پارکت لمینت بخریم یا سرامیک ؟

کفپوش پارکت لمینت بخریم یا سرامیک ؟ یکی از انتخاب های ما برای پوشش کف اتاق ها در منازل مسکونی و اداره جات سرامیک بوده است که سالیان سال در بسیاری از ساختمان ها استفاده از آن را تجربه کرده ایم. این پوشش عمر نسبتا خوبی دارد و سطح آن به راحتی نظافت می شود . همچنین قیمت آن چندان بالا نبوده و مناسب است. کفپوش دیگری که ظاهری نسبتا لاکچری و طراحی طبیعی و گرم دارد پارکت لمینت ها هستند . این کفپوش ها نسبتا قیمت بالاتری داشته اما قابلیت ها و مزایای بی شماری دارند و از نظر ظاهری هم اکثر سلیقه ها آن را می پسندند.

 

پارکت لمینت ها در دو نوع مات و براق و با کلاس های سایشی متفاوتی عرضه می شوند برای اطلاعات بیشتر و راهنمای خرید آن می توانید به وبلاگ آذرخش دکور مراجعه فرموده و یا با شماره تماس های این شرکت تماس حاصل کنید.

 

اطلاعات بیشتر در : مقایسه پارکت لمینت و سرامیک آذرخش دکور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آذرخش دکور فرشید

مزایای پارکت لمینت ها

حتما تا به حال طرح های بی نظیر و زیبای کفپوش های پارکت لمینت را دیده اید ، بدون شک طرح های متنوع و طبیعی کفپوش های لمینت با رنگ های متنوع هر سلیقه ای را مجذوب خود می کند ،‌اما جدا از مزیت های ظاهری این کفپوش ، قابلیت های بی شماری در آن وجود دارد که بد نیست پیش از انتخاب و خرید به انها توجه کرد . در این بخش به برخی از این قابلیت های کلیدی اشاره خواهیم کرد.

  • لمینت ها کفپوش های ارزان تری نسبت به پارکت های چوبی هستند.
  • با توجه به لایه ی لمینتی که روی آن را پوشیده است ، عمر و دوام بالایی دارند
  • هزینه نصب و اجرای لمینت چندان زیاد نیست و خود کفپوش ها دارای چسب مخصوص می باشند
  • نصب آن ها سریع و راحت و کم دردسر است و قابل جابه جایی نیز می باشند
  • نوعی عایق صوتی و برودتی هستند ( ۸ میلی متر ضخامت دارند )
  • در برابر آتش سوزی مقاوم اند
  • در مناطق مرطوب می توان از آنها استفاده نمود و قابل شستشو نیز می باشند
  • در صورت خیس شدن سطح آن لغزنده نمی شود ( غیر از کفپوش های لمینت براق )

ما در سایت آذرخش دکور تمام این موارد را به طور کامل توضیح داده و مورد بررسی قرار داده ایم که به شما پیشنهاد می کنیم آن را پیش از خرید مطالعه کرده و مزایای استفاده از پارکت لمینت ها را مورد ارزیابی قرار دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آذرخش دکور فرشید