فروش انواع پارکت لمینت ایرانی و خارجی

۲ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

مدرن کردن واحد اداری

دکوراسیون داخلی در محیط های اداری در این چند سال اخیر بسیار مهم تر شده است و مدیران شرکت ها و دفتر های اداری به دنبال راه هایی است که با تغییر دکور محیط آن را به سبکی مدرن و نوین در آورند و یکی از بهترین راه ها که سبب استفاده بهتر از فضا می شود و روحیه کارمندان را هم بیشتر می کند نصب پارتیشن های اداری است. 

نصب پارتیشن ها و یا دیوار های جدا کننده در دوران کرونا به شدت زیاد شد اما مزیت های  آن سبب شد تا بسیاری نه تنها برای حفاظت از جان افراد بلکه برای افزایش بازدهی آن ها از این دسته دیوار های سبک استفاده کنند. یکی از محبوب ترین مدل ها پارتیشن های شیشه ای هستند که بیشتر دو جداره ساخته می شوند.

قیمت پارتینش شیشه ای به ضخامت شیشه و نوع آن و ابعاد پروژه بستگی دارد و مزیت های زیادی را به دنبال خواهد داشت. لوکس ترین مدل پارتیشن بوده و نور را به بهترین شکل در فضا پخش می کنند هم در مدل های شفاف و هم مات زده می شود اما مدل های مات آن هم باز نور را تا حدی پخش می کنند و سبب بزرگتر دیده شدن محیط می شوند.

برای سفارش می توانید وارد وب سایت آذرخش دکور شوید و پس از دریافت مشاوره رایگان به راحتی اقدام به سفارش کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آذرخش دکور فرشید

پر فروش ترین رنگ های کابینت ممبران

بسیاری از مردم فکر می کنند که برای داشتن یک آشپزخانه به سبک کلاسیک باید هزینه زیادی را متحمل شوند و کابینت های تمام چوب که منبت کاری و کنده کاری های خاص با دست دارند را سفارش دهند. اما اصلا این طور نیست و بر خلاف گزشته در حال حاضر شما می توانید با هزینه کمتر کابینت های کلاسیک زیبایی را داشته باشید مثلا کابینت های ممبران! 

ممبران یکی از محبوب ترین کابینت هایی است که در کشور ما طراحی و نصب می شود. این نوع کابینت بدنه ام دی اف داشته و کنده کاری و منبت کاری که روی آن صورت می گیرد به وسیله یک سیستم برش زن به اسم سی ان سی صورت می پذیرد. روکشی که روی آن ها نصب می شود پی وی سی ممبران نام دارد و به همین دلیل آن ها را اینگونه نام گذاری کرده اند. تمام این مسائل سبب شده است تا این نوع کابینت کلاسیک قیمت مناسبی داشته باشد بر خلاف هم خانواده خود کابینت های تمام چوب!

محبوب ترین رنگ ها و پر فروش ترین رنگ های کابینت ممبران هم شامل : برای مشاهده عکس کابینت ممبران وارد این بخش از آذرخش دکور شوید. 

سفید

کرمی

سفید کرم

سفید طلایی 

کرم طلایی

قهوه ای روشن سفید

قهوه ای روشن کرم

قهوه ای تیره سفید

قهوه ای نسکافه ای

مشکی

بژ

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آذرخش دکور فرشید